بیانیه ی استاد اخلاق تهران، آیت الله وفسی در پی اقدام وقیحانه ی برخی دولتمردان بر علیه عفاف و حجاب
وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css
روحـانـیـت به عنـوان مسئـول ذی ربـط امـور دینـی نقـش اول را در آگـاهی و مطالبـه نسبـت به مسئـولان و رسانـه ها دارد. آیت الله وفسـی .......... اعـتمـاد بـه نـفس، دروغـی است بـزرگ که از مسـیـحیـّت غـربی وارد دنیـای اسلام شده است . آیت الله حـامد وفسـی ........... موج سـیـاه فـتـنـه جـدیـد، فـرهـنـگــی اســت و راه نـجــات از آن احـیـاء امــر بــه مــعــروف و نــهـی از مــنـکــر است. حضـرت اسـتـاد آیـت الله وفـســی ........... در مـورد کـارنـامـه ی فـرهـنگـی انـقلاب، سکـوت بـهتـرین نظـری است کـه می تـوان ابـراز کرد. استـاد اخـلاق تهران حامد وفسـی .......... انـقـلاب ایـران بـه یـک مـعـجـزه الهـی شبیـه تـر بـود تـا یـک حـرکـت سیـاسـی مـاننـد سـایـر انـقـلاب هـای جـهان و رهـبری آن هم بـه پـیـامبـران الهـی شبـیـه تـر بـود تـا رهبـران انقـلابی در دیگـر سرزمیـن هـا... حکیـم متـألـه استـاد حـامـد وفسـی

بسم الله الرحمن الرحیم

هنگامیکه ملت شریف ایران اسلامی در تکاپوی برگزاری مراسم پرشکوه اربعین حسینی است برخی از دولت مردان حرمت دین را شکسته و مانند رضا خان و فرزند کثیفش دست به اقدامات شنیع علیه عفاف و حجاب زدند.
از سوی دیگر طرح بانکداری ربوی و رها بودن فضای مجازی، وضعیت فساد در خیابان ها و اماکن عمومی و ادارات خصوصی و دولتی، خصوصاً اختلاط محرم و نامحرم در مترو و اتوبوس های شهری و.... نشان از قدرت نفوذی های منافق در ارکان نظام می‌دهد؛ ضمن تشکر از خدمات مؤمنان در دولت، مجلس و شهرداری، شدیداً این اعمال و رفتار را محکوم کرده و از متولیان امر اصلاح امور را خواستارم و از دادستان قوه قضائیه توقع داریم که برای حفاظت از عنوان اسلامی بودن نظام، خود را بخواب نزده، اقدامات بازدارنده ی لازم را معمول دارند و  خاطیان را مجازات نمایند.
ان شاء الله با عنایت حضرت ولی عصر -عجل‌الله فرجه الشریف- و تحت رهبری امام خامنه ای بتوانیم جامعه علوی آرمانی انقلاب اسلامی را محقق کنیم .

حامد وفسی
۱۰ شهریور ۱۴۰۱





موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: حضرت علامه مجاهد آیت الله وفسی عفاف و حجاب ورود زنان به ورزشگاه

تاريخ : جمعه 22 مهر 1401 | 17:6 | نویسنده : سردبــیر |

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------